«Гаряча лінія» з питань COVID-19: до кого звертатися, якщо сімейний лікар захворів?

Через пандемію та зимовий пік захворюваності на застуду у пацієнтів виникають питання стосовно того, до кого звертатися, якщо сімейний лікар захворів? Національна служба здоров’я України зазначає:
– Первинна медична допомога надається безперервно, відповідно до режиму роботи закладу охорони здоров’я. Це означає, що під час хвороби та під час будь-якого тривалого періоду відсутності лікаря заклад обов’язково призначить іншого лікаря на заміну.
– Центри первинної медичної допомоги мають інформувати пацієнтів про тимчасову відсутність лікаря та його заміну на іншого лікаря з надання ПМД: розміщувати інформацію безпосередньо у центрі ПМД, в доступному для пацієнтів місці; розміщувати інформацію на веб-сайтах, у соцмережах відповідного ЦПМСД; індивідуально повідомляти телефоном чи в інший спосіб пацієнтів, записаних на прийом до лікаря з надання ПМД.
Коли заклад повідомляє про відсутність лікаря:
– відразу під час першого дня тимчасової відсутності лікаря первинки, якщо це сталось через непередбачувані обставини (хвороба, нещасний випадок тощо);
– не пізніше як за тиждень до першого дня тимчасової відсутності лікаря первинки, якщо така відсутність запланована (відпустка, відрядження тощо).
Ситуація з протидії поширенню коронавірусу у Миколаївській області знаходиться на постійному контролі облдержадміністрації та управління охорони здоров’я облдержадміністрації.